As 10 cidades máis literarias do mundo

“Hoxe tráiovos unha desas listas que tanto nos gustan. E é que estaba botando unha ollada por páxinas de viaxes (outras das miñas grandes paixóns) e topeime, nin máis nin menos, que coas dez cidades máis literarias que podemos atopar no noso ancho mundo. Como é normal, seguro que non compartimos todas, e que quitariamos algunhas para meter outras, pero desde logo serven dunha boa base, e xa vos anticipo que o número un é ben merecido. De todos os xeitos, xa vos direi as que eu botei en falta. A lista en cuestión está confeccionada por National Geographic Traveler, que digo eu que algo saberá disto, e para que vos fagades unha idea, dicir que tiveron en conta multitude de variables como o servir de inspiración a escritores, cantidade de sitios puramente literarios que visitar ou fomentar a lectura na actualidade. Así que relaxádevos porque nos imos de viaxe. Imos coñecer as cinco que pechan a clasificación.

10. Santiago de Chile

Empezamos por la capital chilena. Y si hablamos de Chile hablamos por supuesto de Pablo Neruda, el premio Nobel y poeta romántico por excelencia. Pues en Santiago podemos visitar la casa en la que se encontraba con su musa y amante, que tiene por nombre La Chascona y cuyos brillantes tonos azules y amarillos encontraremos en la colina Bellavista. Y no podemos olvidarnos de la otra ganadora del Nobel de Literatura, Gabriela Mistral, a quien se le dedica un gigantesco mural en el Cerro Santa Lucía y cuyo rostro podemos ver en los billetes de 5.000 pesos.

En cuanto a la vida literaria a pie de calle, decir que el alto precio de los libros nuevos, hace que en Santiago exista un excelente mercado de segunda mano. Así, podemos perdernos en el mercado de la calle Lastarria o visitar las numerosas tiendecitas que se encuentran en el centro de la ciudad, cerca de la Avenida Providencia. Y si queréis tomar un cafelito mientras leéis, es imprescindible pasar por el Café Literario en el parque de Balmaceda, donde encontraréis una biblioteca de más de treinta mil libros.”

Fausto Beneroso


Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>